HTML

Discere Necesse Est

Egy volt HÖK-ös véleménye a hallgatói önkormányzatok jelenlegi helyzetéről: útkeresés és vitaindítás.

Állandó oldalak

Címkék

Archívum

Útkeresés a felsőoktatás sűrű erdejében.

2014.01.16. 23:12 ferdinandybence

A szerzőről

Másodéves koromtól fogva van közöm az ELTE TTK HÖK-höz, három évig voltam képviselő, két és fél éven át vettem tevékeny részt a TTK HÖK irányításában, ebből közel fél évig voltam az elnöke. Rendszeres látogatója voltam a HÖOK különböző eseményeinek és mint a TTK HÖK elnöke részt vettem az ELTE HÖK vezetésében (vagy inkább annak kritikájában) is, egészen 2013 februárjáig. Nem állítom, hogy átfogó ismeretem lenne a hallgatói önkormányzatokról, talán még az is erős állítás lenne, hogy töviről hegyire ismerném az ELTE HÖK-öt, de van friss és ropogós tapasztalatom, amit a HÖK piramis csúcsa alatt két lépcsővel szereztem, és van egy hol homályos, hol konkrét véleményem a hallgatói önkormányzatok problémáiról és, hogy mit lehetne, kellene ezekkel kezdeni. Bár a blog időzítése nem a botrányokhoz, hanem a HÖK-ös pályafutásom végéhez kapcsolódik, így talán még időszerűbb. 

UPDATE: Azóta a 2013. november 6-án megalakult Egyetemi Doktorandusz Önkormányzat elnöke lettem, úgyhogy kívülről, de nem túl messziről nézelődhetek tovább.

Tovább a honlapomra.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://discere.blog.hu/api/trackback/id/tr505108499
süti beállítások módosítása